Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

"Η επιστολή της μητέρας του άτυχου νέου..."

.

Έκκληση προς τον Έλληνα πρωθυπουργό κο Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον ομόλογο του της Μεγάλης Βετανίας, κάνει η μητέρα του Άγγλου ποδοσφαιριστή Ρόμπερτ Χιούζ, ο οποίος έμεινε ανάπηρος μετά από τον άγριο ξυλοδαρμό του στα Μάλια της Κρήτης
"Βοηθήστε με, ώστε να αποδοθεί δικαιοσύνη για το γιο μου...
Στις 17 Ιουνίου ο Ρομπ δέχτηκε επίθεση στα Μάλια της Κρήτης. Δεν ήταν ένας καυγάς του δρόμου, αλλά προσπάθησαν να τον δολοφονήσουν. Μάλιστα τον άφησαν να πεθάνει στο δρόμο, αφού πρώτα τον κλώσταγαν για ώρα, τον χτύπησαν με μπουκάλι και τον ποδοπατούσαν στο κεφάλι, αν και ήξεραν ότι αυτό θα μπορούσε να τον σκοτώσει.
Χρειάστηκε τέσσερις επεμβάσεις για να μείνει στη ζωή. Είναι θαύμα που είναι ζωντανός, αν και το ψυχολογικό τραύμα μπορεί να το έχει μια ζωή. Πρέπει να ήταν τουλάχιστον πέντε ή παραπάνω κακοποιοί. Πως μπορούσε να αμυνθεί;
Πέταξα αμέσως για να βρεθώ στο πλευρό του, μόνο για να μάθω ότι οι ύποπτοι επέστρεαν στην Αγγλία, για γραφειοκρατικούς λόγους. Αυτοί οι άνδρες περπατούν ακόμη στους βρετανικούς δρόμους, ψάχνοντας ίσως το επόμενο θύμα τους, τη στιγμή που ο γιος μου παλεύει να συνέλθει ψυχολογικά.
Ένας μάρτυρας επικοινώνησε με τη βρετανική αστυνομία δίνοντας πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν την ελληνική έρευνα. Όμως εγώ δεν μπορώ να φέρω σε επαφή τις ελληνικές αρχές με τη βρετανική αστυνομία, προκειμένου να ζητήσω βοήθεια έτσι ώστε να περάσουν από δίκη στην Κρήτη, οι κακοποιοί που χτύπησαν το γιο μου.
Αν μπορούμε να επικοινωνούμε με άλλες ώρες της Ευρωπαικής Ένωσης γιατί να μην μπορύν να συνεργαστούν και μεταξύ τους;
Η Ελλάδα έπρεπε να ζητήσει βοήθεια από τη βρετανική κυβέρνηση για να λύσει το πρόβλημα της βίας και εμείς πρέπει να τουσ βοηθήσουμε. Παρακαλώ για βοήθεια από τις αστυνομικές αρχές τόσο της Ελλάδας, όσο και της Βρετανίας προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη για το γιο μου.
Σας παρακαλώ βοηθήστε με, όχι μόνο επειδή είμαι μητέρα οκτώ παιδιών, αλλά γιατί έχω ήδη ένα ανάπηρο παιδί."
Μάγκι Χιουζ Γουέλιγκτον

Δεν υπάρχουν σχόλια: