Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Δεν χρωστάω, μου χρωστάτε...




Δεν δανείστηκα εγώ αλλά εσείς ! Δεν σας χρωστάω, δεν σας πληρώνω. Μου χρωστάτε !!!
Μου χρωστάτε την Αλλαγή για ένα κράτος δικαίου με σεβασμό στον κοινωνικά αδύνατο
Μου χρωστάτε τις καλύτερες μέρες που μου υποσχέθηκε ο Ανδρέας Παπανδρέου το 85
Μου χρωστάτε την Κάθαρση του 90 που έλεγε ο Μητσοτάκης
Μου χρωστάτε την Ισχυρή Ελλάδα και την ποιότητα Ζωής που υποσχέθηκε ο Σημίτης
Μου χρωστάτε την καλύτερη Ελλάδα που ευαγγελιζόταν ο Καραμανλής και την Επανίδρυση του κράτους
Μου Χρωστάτε τα λεφτά που υπήρχαν ...
Μου χρωστάτε τα περήφανα γηρατειά, τα τιμημένα νιάτα ...

Μου χρωστάτε και δεν σας χρωστάω
Και δεν θα σας πληρώσω και δεν αναγνωρίζω κανένα χρέος, δανειστήκατε εσείς, φάγατε εσείς και ζητάτε απο μένα να σας τα ξεπληρώσω ... Δεν πληρώνω, δεν δανείστηκα, δεν χρωστάω .
Τέλος εποχής



http://www.peramatozoa.info/2011/05/blog-post_6000.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: