Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Ο Λάζαρος Τσαβδαρίδης έκοψε πρώτος το νήμα

Ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου ως δήμαρχος για το Δήμο Βέροιας στις επερχόμενες εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.
Νιώθω ότι οφείλω πολλά σ’ αυτήν την πόλη, στην οποία γεννήθηκα και ανδρώθηκα, δραστηριοποιήθηκα κοινωνικά και επαγγελματικά, βοηθήθηκα πάντοτε να πετύχω τους στόχους μου και να εκπληρώσω τα όνειρά μου.
Είμαι έτοιμος να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να φέρουμε το δήμο Βέροιας ακόμα πιο μπροστά. Επιθυμία μου είναι να κάνουμε μια νέα αρχή στο Δήμο Βέροιας, να συνεχίσουμε τα θετικά και να διορθώσουμε τα λάθη και τις αδυναμίες που υπήρξαν, ενώνοντας όλες τις δυνάμεις της Βέροιας και των καποδιστριακών Δήμων που συνενώνονται μ’ αυτή.
Η υποψηφιότητά μου, παρ’ όλον ότι προέρχεται από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, είναι πάνω και πέρα από στενές κομματικές αντιλήψεις και αγκυλώσεις, μακριά από σφραγίδες και χρίσματα, αφού είμαι πεπεισμένος ότι στην αναγέννηση του Δήμου Βέροιας έχουμε ρόλο όλοι μας. Στη νέα προσπάθεια για την πρόοδο δεν περισσεύει κανείς.
Καλώ λοιπόν όλους τους πολίτες του διευρυμένου Δήμου Βέροιας να συστρατευθούν σ’ έναν έντιμο και πολιτισμένο προεκλογικό αγώνα με σκοπό την ανάδειξη μιας νέας Δημοτικής Αρχής που θα σεβαστεί επιτέλους τα οράματα και τις επιδιώξεις των δημοτών της και θα μπορέσει να τα κάνει πράξη. Μιας νέας Δημοτικής Αρχής που θα νοιαστεί στην πράξη για την ισόρροπη ανάπτυξη όλων των καποδιστριακών Δήμων που συνενώνονται στο νέο διευρυμένο Δήμο Βέροιας και θα προσφέρει στους πολίτες του Αποστόλου Παύλου, της Δοβρά, της Βεργίνας και της Μακεδονίδος υπηρεσίες και ποιότητα ζωής αντίστοιχες των προσδοκιών τους.
Με τιμή
Λάζαρος Τσαβαδαρίδης
Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Βέροιας

Δεν υπάρχουν σχόλια: