Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Καταστροφές σε αυτοκίνητο του Δήμου Βέροιας



Κατά τη διάρκεια της νύχτας της 8ης Φεβρουαρίου 2013 στη Βέροια, άγνωστοι προκάλεσαν υλικές ζημιές σπάζοντας τζάμια και ρίχνοντας μπογιά στο  σταθμευμένο όχημα με αριθμό κυκλοφορίας ΚΗΥ 3371 ιδιοκτησίας του Δήμου Βέροιας, το οποίο χρησιμοποιεί η Δήμαρχος Βέροιας, Χαρίκλεια Ουσουλτζόγλου - Γεωργιάδη, για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.
Ο Δήμος Βέροιας θα καταθέσει μηνυτήρια αναφορά κατά αγνώστου στην Εισαγγελία Βέροιας.

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Με αφορμή το συμβάν η Δήμαρχος Βέροιας κ. Χαρίκλεια Ουσουλτζόγλου Γεωργιάδη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Κατά καιρούς έχω μιλήσει για κύκλους που κινούνται εκτός ορίων της πολιτικής υπευθυνότητας και κατά διαστήματα επιχειρούν να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη, άλλοτε με πράξεις δολιοφθοράς σε ιδιοκτησία του Δήμου και άλλοτε με διασπορά συκοφαντικών σχολίων σε βάρος του Δήμου και εμένα προσωπικά.
Στους ανεύθυνους της παραπολιτικής μιζέριας είναι μάταιο να απευθύνω οποιοδήποτε μήνυμα.
Με τα παραπολιτικά λημέρια που συχνάζουν κάθε λογής θιασώτες της βίας, του ψεύδους και της συκοφαντίας, δεν είχα και ούτε έχω καμιά διάθεση να ασχοληθώ.
Ας έχουν το νου τους όσοι στο άκουσμα της δολιοφθοράς σε αυτοκίνητο του Δήμου χαμογέλασαν χαιρέκακα το πρωί της Παρασκευής.
Επανειλημμένα έχω καλέσει όλους όσους θέλουν να εκφράζουν τις απόψεις τους προς το Δήμο, όποιες κι αν είναι αυτές, να απευθύνονται σε εμένα την ίδια και να μην κρύβονται στο σκοτάδι της νύχτας κάνοντας πράξεις δολιοφθοράς σε βάρος της περιουσίας του Δήμου, που αποτελεί περιουσία όλων των δημοτών. Το γραφείο μου είναι πάντα ανοικτό για όλους τους πολίτες.
Η κοινωνία ας βγάλει τα συμπεράσματα της".

Δεν υπάρχουν σχόλια: