Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Η μαγεία της εικόνας μέσα από την ομάδα "Παλιές Φωτογραφίες της Βέροιας"

 

Όλα ξεκίνησαν με μία ανάρτηση στην ομάδα Παλιές Φωτογραφίες της Βέροιας του Αηδονίδη Χρήστου: 
"Στα πλαίσια της έρευνας μου που κάνω για τους κατοίκους της ιδιαίτερης πατρίδας μου της Σάντας του Πόντου, εχθές πήρα μια ωραία φωτογραφία και ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Είναι το πρώτο λεωφορείο που εκτελούσε την διαδρομή ΒΕΡΟΙΑ- ΚΑΣΤΑΝΙΑ ιδιοκτησίας Γεώργιου Τσιρίδη. Η φωτογραφία είναι στα τέλη της δεκαετίας του 20 αρχές του 30"

και συνεχίστηκε από τον ίδιο:
"λεωφορείο που εκτελούσε την διαδρομή ΒΕΡΟΙΑ - ΚΑΣΤΑΝΙΑ ιδιοκτησίας Γεώργιου Τσιρίδη"

 
................................................................................................................................
Και σε συνέχεια της ανάρτησης η φίλη Ελένη Μαυρίδου ανεβάζει μια φωτογραφία και σχολιάζει: 
"Στις φωτογραφιες της μητερας μου, βρηκα και αυτην. Απορρουσα μαλιστα, για το τι αυτοκινητο ηταν αυτό!! Υπεθετα ταξι. Με την αναρτηση σας όμως, ελυσα το μυστηριο.. Λεωφορειο λοιπον!!! Η φωτογραφια στην οποια είναι και η μητερα μου, είναι τραβηγμενη στην Καστανια όπως γραφει στο πισω μερος της και περιπου το 1938-39"

 

έως εδώ καλά. Η μαγεία όμως ήρθε από μακρυά, από το Ισραήλ. Από σχόλιο του φίλου πλέον  Reuven Emanuel: "Έχω την ίδια φωτογραφία!!! Γυρίστηκε εκεί, η μητέρα μου Ρετζίνα, ο πατέρας μου Μορντεχάι, Astriah αδελφή, ο σύζυγός της simeon. Εγώ δεν το πιστεύω!

  

τι άλλο να πεις πέρα από μαγεία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: