Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Μιχάλης Χαλκίδης.... "Γι΄αυτό έφυγα"

Με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας ο υποψήφιος βουλευτής Ημαθίας, Μιχάλης Χαλκίδης ανακοίνωσε την αποχώρησή του από το ψηφοδέλτιο του κόμματος πριν περάσουν καλά καλά 48 ώρες από την ώρα που ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες.

Ο enikos μίλησε με τον αποχωρήσαντα υποψήφιο βουλευτή:

"Είχα κάνει μια συμφωνία με τον Αντώνη Σαμαρά. Ήθελα, για προσωπικούς λόγους, να μην είναι συγκεκριμένα ονόματα, συνυποψήφιοι  μαζί μου. Του είχα πει: Ή εκείνοι ή εγώ. Είχε συμφωνήσει. Με έκπληξη αντίκρισα στη λίστα και αυτούς που είχαμε αποκλείσει. Δεν βρίσκω λόγο να παραμείνω από την στιγμή που άλλα είχαμε συμφωνήσει και άλλα έγιναν. Την απομάκρυνσή μου την χρωστάω στον λαό που τόσα χρόνια με στηρίζει. Οι δημοσκοπήσεις με βγάζουν πρώτο στην Ημαθία. Θα συνεχίσω να στηρίζω το κόμμα μου. Εγώ δεν είμαι από αυτούς που φεύγουν για να πάνε με τον Καμμένο."

Αν και ο ίδιος δεν θέλησε να αναφέρει ονόματα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του enikos.gr, το όνομα που έκανε τον  Μιχάλη Χαλκίδη να αποχωρήσει είναι ο υποψήφιος βουλευτής ημαθίας, Λάζαρος Τσαβδαρίδης.

enikos.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: