Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Γκαρσία: "Θυσιάστηκα για τον ΠΑΟΚ"

Μόλις 20 λεπτά κράτησε η αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου του Πάμπλο Γκαρσία σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.
Ο Ουρουγουανός με δάκρυα στα μάτια και με τους παριστάμενους οπαδούς του ΠΑΟΚ να διακόπτουν με συνθήματα την ομιλία τους έδωσε τη δική του εκδοχή για τους λόγους του "διαζυγίου".
Ο Γκαρσία δεν δέχτηκε ερωτήσεις και μετά την ανάγνωση της ομιλίας του αποχώρησε, με τους οπαδούς να τον αποθεώνουν και παράλληλα να αποδοκιμάζουν με υβριστικά συνθήματα την ΠΑΕ και τον Γιώργο Δώνη.
Ο πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ δεν θέλησε να ρίξει κι άλλο λάδι στη φωτιά, απέφυγε να αναφερθεί σε ονόματα και έδειξε ότι δεν βάζει τον εαυτό του πάνω από την ομάδα, όπως κατηγορήθηκε πριν από λίγη ώρα από την ΠΑΕ μέσω της δικής της ανακοίνωσης.
"Ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία κι εγώ θυσιάστηκα" ήταν μία από τις σημαντικότερες ατάκες του, ενώ αυτό το οποίο επανέλαβε ήταν ότι δεν αντιμετωπίστηκε με σεβασμό και ειλικρίνεια παρά μόνο με ψέματα.
Αναλυτικότερα δήλωσε:


"Να μην φοβάται κανείς γιατί δεν θα κόψω το κεφάλι κανενός. Αυτές τις τελευταίες μέρες ήταν πιο αγχωμένοι αυτοί για αυτά που θα έλεγα παρά για το γεγονός ότι θα έφευγα από την ομάδα. Έχω σκεφτεί και έγραψα κάποια πράγματα και τα έγραψα για να μην τα ξεχάσω. Και τα έχω γράψει με την καρδιά μου όπως πάντα.
Ήρθε η ώρα να φύγω. Πρώτα απ' όλα να πω ένα ευχαριστώ στους γονείς μου, στη μάνα μου που ξέρω ότι με βλέπει και που μου έδειξε να είμαι ένας άνθρωπος πιστός και ειλικρινής και να πηγαίνω πάντα ευθεία. Ευχαριστώ στη γυναίκα μου, που ήταν πάντοτε μαζί μου, δίπλα μου στις καλές και τις κακές στιγμές. Είναι μία υπέροχη μητέρα.
Ξέρω ότι όλα αυτά την πονάνε αλλά θα συνεχίσουμε με δύναμη το δρόμο μας γιατί αυτό το έχουμε κάνει από 20 χρονών. Ευχαριστώ τα παιδιά μου, τον μεγαλύτερο γιο μου που είναι δίπλα μου. Αναγνωρίζω ότι είμαι λίγο σφιχτός μαζί του αλλά θέλω να μεγαλώσει δυνατός γιατί η ζωή είναι δύσκολη. Πρέπει πάντοτε να πάμε μπροστά. Είμαι περήφανος γι' αυτόν.
Η Λούνα, η πριγκίπισσα μου και ο μικρός που είναι ο μικρός ινδιάνος μου. Στη Βιέρα που είναι κομμάτι της οικογένειάς μου, που μας έχει ακολουθήσει όπου και να πάμε, μας έχει κοιτάξει σαν να είμαστε τα παιδιά της, το φίλο μου Δημήτρη, τον Διονύσιο, που ήρθα εδώ και ήταν φίλοι, σήμερα είναι αδέρφια μου.
Όταν ήρθα την πρώτη φορά στην Τούμπα και βρέθηκε μπροστά μου ένας άνθρωπος με κοίταξε και μου είπε εσύ έχεις τα μάτια του ΠΑΟΚ. Σήμερα είναι κι αυτός ένας φίλος μου, ο Λάζαρος, ένας μαχητής όπως όλοι μας. Περίπου πέντε χρόνια ήμουν εδώ στην πόλη, έχω περάσει καλά και άσχημα αλλά πάντοτε με την καρδιά και χωρίς να ζητήσω κανένα αντάλλαγμα. Το ποδόσφαιρο μου έχει προσφέρει τα πάντα, δεν μπορώ να απαιτήσω τίποτα από το ποδόσφαιρο.


Έφυγα 20 χρονών από ένα χωριό μου τη γυναίκα μου με φόβο. Η μοναδική επιθυμία που είχα ήταν να γίνω καλύτερος. Δεν το έχω καταφέρει αλλά έχω κερδίσει στη ζωή. Εγώ αυτό που πάντοτε ήθελα είναι να αφήσω το ποδόσφαιρο μέσα από ένα γήπεδο, γιατί αγαπάω το ποδόσφαιρο. Στην καριέρα μου ποτέ δεν απαίτησα να παίξω. Αλλά ήθελα να υπάρχει σεβασμός. Εγώ είμαι ΠΑΟΚ αν κάποιος το αμφισβητεί. Σίγουρα έρχομαι από την άλλη άκρη του κόσμου και μπορεί κάποιος να κατηγορήσει πολλά πράγματα αλλά φόρεσα τα χρώματα αυτής της ομάδας και το έκανα με περηφάνια. Ποτέ δεν θα κάνω κακό στον ΠΑΟΚ. Γιατί δεν μου είπαν ποτέ 'Γκαρσία να βρούμε μία ομάδα για το μέλλον σου ή ότι δεν σε θέλουμε πια' γιατί δεν πρέπει να αρέσουμε πάντα στον κόσμο. Όχι να μου λένε ψέματα. Ποτέ δεν ήτα ειλικρινής μαζί μου. Τόσο δύσκολα ήταν να έχω ένα παιχνίδι αποχαιρετισμού; Και όλα θα τελειώνανε. Το είχα πει κι άλλες φορές. όταν δεν θα με θέλετε πια πείτε μου κι εγώ φεύγω. Σε αυτούς τους ελάχιστους που πιστεύουν ότι κέρδισαν επειδή εγώ φεύγω, τους ενημερώνω ότι εγώ προτιμώ να χάσω με διαφάνεια.
Αυτούς τους τελευταίους μήνες έχω περάσει πολύ άσχημα. Λίγες ώρες ύπνο, σκεφτόμουν πολύ τα πράγματα και αναρωτιόμουν γιατί. Δεν είχα την ευκαιρία μετά από πέντε χρόνια που βρισκόμουν εδώ να παίξω πέντε ματς συνεχόμενα κι εκεί να με έκριναν και να μου έλεγαν 'κάνεις ή δεν κάνεις'. Η οικογένειά μου ήταν στεναχωρημένη. Αυτό δεν ήταν ζωή.
Με τον σεβασμό που έχω στον ΠΑΟΚ, κάνω ένα βήμα δεξιά. Δεν είμαι αυτός ο άνθρωπος που θα κάτσω πάνω στο συμβόλαιό μου και να μείνω εδώ, γιατί αυτό θα είναι κακό για όλους μας. Ξέρω ότι είναι μία στιγμή ωραία, είναι το κύπελλο 11 Μαΐου, αλλά ποτέ δεν θα βάλω ενδιάμεσα τα οικονομικά μπροστά στο συναίσθημα. Ούτε στον ΠΑΟΚ, ούτε στη ζωή μου. Ήταν μεγάλη υπερηφάνεια να φορέσω αυτή τη φανέλα, σας ευχαριστώ που με δεχθήκατε ως ένα αδερφό. Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ. Ελπίζω να έχει μείνει ένα κομμάτι της καρδιάς μου στην Τούμπα. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες που πέρασαν από την ομάδα, τους προπονητές, τους φυσικοθεραπευτές, το γιατρό που με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ.
Περάσαμε στιγμές χαράς και λύπης, αλλά ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντα στην ζωή θα είμαι ΠΑΟΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: