Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Χαρούλα: Δεν θα είμαι υποψήφια δήμαρχος...

Προθέσεις μη υποψηφιότητας για τη θέση του δημάρχου Βέροιας κατέθεσε στη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας η Χαρούλα Ουσουλτζόγλου. Μιλώντας όρθια (για πρώτη φορά) από τον χώρο του προεδρείου η δήμαρχος καταγγέλλοντας την υποβάθμιση της αυτοδιοίκησης από την κυβέρνηση, τόνισε μεταξύ άλλων:



"Λειτούργησα τέσσερις θητείες, δύο στη μειοψηφία και δύο ως δήμαρχος σε δύσκολα χρόνια. Ανήλθα στηριζόμενη αποκλειστικά στις δικές μου δυνάμεις στον δήμο και τα όργανα της ΚΕΔΕ και τα ευρωπαϊκά. Δούλεψα σκληρά και έντιμα. Άντεξα πολλά, απόλαυσα ελάχιστα. Μπήκα εύπορη και είμαι πολύ φτωχότερη. Παρούσα δήλωσα πριν το καλοκαίρι, ωστόσο κανείς δεν ερμήνευσε τη δήλωση. Για τη δήλωση παραίτησης που έκανα πριν από λίγο καιρό, που δεν ήταν συνδικαλιστικό τερτίπι, οι λόγοι της παραίτησης δεν εξέλιπαν αυτή τη στιγμή. Η καθοδική πορεία στην αυτοδιοίκηση συνεχίζεται. Συνεχίζω να ονειρεύομαι μια αυτοδιοίκηση ευρωπαϊκού τύπου. Στην τελευταία συνεδρίαση της ΚΕΔΕ πρότεινα να μην κατέβει κανείς υποψήφιος στις επόμενες εκλογές. Να δημιουργηθεί ένα κίνημα, να γίνει κάτι, ωστόσο όλοι έχουν μπει στην προεκλογική δίνη και σοκαρίστηκαν. Οι αρχές μου, η λειτουργία μου και πολιτική μου κουλτούρα δεν μου επιτρέπουν να γελοιοποιηθώ αντιφάσκοντας. Για λόγους τακτικής και ίσως ‘δημοσιογραφικής διαστροφής’, δεν ερμήνευσα νωρίτερα τις προθέσεις μου. Τεχνηέντως άφησα να δημιουργηθεί στην παράταξή μου αυτό το κλίμα, ώστε αποκαλύφθηκαν πολλά και φιλοδοξίες, παρά τις υποδείξεις μου και τις ηθικές δεσμεύσεις που είχαν αναληφθεί στο παρελθόν. Συντηρήθηκαν αγωγές εναντίον του δήμου πρώην και νυν στελεχών, στην εποχή της απόλυτης φτώχειας, που επιδιώκουν παχυλές αποζημιώσεις εν είδει εφάπαξ, με δικηγόρο έναν φέρελπι και επίδοξο υποψήφιο δήμαρχο. Επιχειρήθηκαν πολιτικές μητροκτονίες και στήθηκαν ίντριγκες, άνθισαν ‘λουλούδια’, την ώρα που ο κόσμος μού λέει να πάρω κεφάλια. Δεν είναι του χαρακτήρα μου αυτό. Δίνω ευκαιρίες, δεν παρεμβαίνω, δεν ‘πνίγω’ όσους θέλουν να δημιουργούν. Ούτε ο Καλλικράτης επιτρέπει αλλαγές ακόμη και γι’ αυτούς που εμφανίζονται καταγγέλλοντες. Όσοι διαχωρίζουν τη θέση τους από την παράταξη, οφείλουν να εγκαταλείψουν τα έμμισθα δημόσια αξιώματα που απέκτησαν μέσα από την παράταξη. Όχι αύριο, τώρα. Ως εδώ. Το παιχνίδι πρέπει να το κλείσουμε. Ορκίστηκα να υπηρετήσω μέχρι 30 Αυγούστου. Αλλά θα τιμήσω και την υπογραφή παραίτησης που έβαλα στην κεντρική επιτροπή της ΚΕΔΕ. Δεν θα είμαι ξανά υποψήφιος δήμαρχος της Βέροιας. Αλλιώς θα ήταν σαν να πουλώ τις ιδέες μου. Θα είμαι όμως παρούσα και θα προσφέρω μέχρι θανάτου για τα δικαιώματα των ανθρώπων που βάλλονται. Καλά Χριστούγεννα…"

Δεν υπάρχουν σχόλια: