Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Μόνος στο σπίτι

της Κωνσταντίνας Πέππα


ΠΡΑΞΗ ΠΡΩΤΗ

(Ο άντρας βλέπει ποδόσφαιρο στην τηλεόραση και η γυναίκα ετοιμάζει μια βαλίτσα για να πάει σαββατοκύριακο στο χωριό.)

- Σου έχω αφήσει φαγητό για αύριο. Να το βάλεις στον αέρα, στους εκατό, για δέκα λεπτά, εντάξει;

- Ναι, μωρό μου… Πάρ’ τα πόδια σου ρε παλτό! Παίξτε μπάλα, ρε!

- Να αλλάξεις και το νερό του σκύλου, σε παρακαλώ.

- Ναι, μωρό μου… Έλα αγορίνα μου, κάρφωσέ το!

- Α, ήρθε κι ο μάστορας το πρωί για να εγκαταστήσει το…

- Ναι, μωρό μου… Της μάνας σου!

- Τι σου’ κανε πάλι η μάνα μου;

- Όχι η δικιά σου, του Μιραλάς ρε μωρό μου!

- Καλά, να σου πω, άσε τις μανάδες των ανθρώπων στην ησυχία τους και κοίτα μη μου κάνεις το σπίτι κώλο όσο θα λείπω. Κανόνισε!

- Ναι μωρό μου… Θα σου το κάνω.

- Συγνώμη, με προσέχεις ή μιλάω μόνη μου;

- Ναι μωρό μου…

- Αγάπη μου, σε κερατώνω εδώ και δύο χρόνια.

- Ναι μωρό μου… Γκοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλλ!!!!

Επιμύθιον (προς γυναίκες): Είναι μάταιο να μιλάτε σε έναν άντρα όταν παίζει η ομάδα του μπάλα. Πόσω μάλλον να περιμένετε κι απάντηση.

ΠΡΑΞΗ ΔΕΥΤΕΡΗ

(Εσωτερικός μονόλογος ανδρός που έχει μείνει μόνος στο σπίτι)

- Θα φάω το κουλούρι Θεσσαλονίκης δίχως να πάρω πιάτο και θα αφήσω τα ψίχουλα να πέσουν ανάμεσα στη σχισμή του καναπέ.

- Θα διαβάσω εφημερίδα και θα σκορπίσω τα ένθετα σε όλο το σπίτι. Στους καναπέδες, στο πάτωμα, στο μπάνιο.

- Θα φτιάξω καφέ και δε θα σκουπίσω τις στάμπες από τον πάγκο της κουζίνας. Βαρέθηκα την αστυνόμευση εδώ μέσα, α στα διάλα πια!

- Θα αφήσω το κρεβάτι ξέστρωτο και δε θα ανοίξω το παράθυρο να αεριστεί το δωμάτιο. Α, μα πια!

- Δε θα βάλω τα παπούτσια στην παπουτσοθήκη. Όχι, ρε φίλε, δε θα τα βάλω! Ας τα φάει ο σκύλος, σκασίλα μου!

- Θα αφήσω τα πιάτα άπλυτα στο νεροχύτη και δε θα βγάλω τα σκουπίδια το βράδυ. Θα τα βγάλω το πρωί, γαμώ την καταπίεσή μου!

- Θα παρατήσω το μπουφάν μου πάνω στις καρέκλες της τραπεζαρίας. Γιατί να το κρεμάσω στην ντουλάπα; Αφού θα το ξαναφορέσω αύριο!

- Δε θα ξεπλύνω τον ξεραμένο αφρό ξυρίσματος από το νιπτήρα. Κι ας μην είμαι καλός στο σημάδι όταν κατουράω. Που μου άφησε και μαντηλάκια κλινέξ, λες κι είμαι κάνας μπέμπης!

- Θα φωνάξω τους φίλους μου, θα πιούμε μπύρες και θα βάλουμε τα πόδια μας πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού.

- Άμα γουστάρω, θα δω και καμιά τσόντα στο Filmnet.

- Θα βουτήξω τα κράκερ στο μέλι και τα ψίχουλα θα κολλήσουν μέσα, χα, χα!

- Θα βγω απ’ την μπανιέρα και θα στάξουν νερά στο πάτωμα.

- Θα τα μαζέψω όλα λίγο πριν έρθει το μωρό. Ούτε γάτα ούτε ζημιά!

Επιμύθιον: Μην είστε και τόσο σίγουροι ότι είστε εντελώς μόνοι στο σπίτι. Έχουν κι οι τοίχοι μάτια κι αυτιά…

ΠΡΑΞΗ ΤΡΙΤΗ

(Επιστροφή της συντρόφου)

- Καλώς το μωρό μου!

- Όλα καλά; Λοιπόν, πώς τα πέρασες μόνος σου;

- Ε, εδώ, τίποτα το ιδιαίτερο…

- Ξέρεις, έχω ένα δυσάρεστο κι ένα ευχάριστο, αγάπη μου…

- Τι εννοείς; Για ξεκίνα από το ευχάριστο.

- Το ευχάριστο είναι ότι το κύκλωμα παρακολούθησης που εγκατέστησε ο μάστορας, τις προάλλες, λειτουργεί μια χαρά. Θα έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, τώρα τα Χριστούγεννα που θα φύγουμε.

- Άντε, ρε μπράβο. Α, για αυτό είδα κάτι καλώδια… Και το δυσάρεστο, ποιο είναι;

- Το δυσάρεστο για εσένα είναι ότι έβλεπα όλα όσα έκανες εδώ μέσα αυτές τις δυο μέρες που έλειπα, μέσω του λάπτοπ μου…

- …

- Έχε χάρη, κακομοίρη μου, που σ’ αγαπάω.

Επιμύθιον (προς άντρες): Όταν βλέπετε μπάλα στην τηλεόραση, να προσέχετε πάντα τι σας λέει η γυναίκα σας. Μπορεί να υπάρχει παγίδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: