Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Με τη "Συμπολιτεία" ο έμπορος Βασίλης Παπαδόπουλος.


Επιστολή συμπαράταξης με τη Χαρούλα Ουσουλτζόγλου-Γεωργιάδη έστειλε ο Βασίλης Παπαδόπουλος, έμπορος της Βέροιας, ενισχύοντας έτσι ακόμη περισσότερο την εκπροσώπηση της εμπορικής τάξης στο ψηφοδέλτιο της "Συμπολιτείας". Η σύντομη επιστολή-βιογραφικό σημείωμα είναι η εξής:

Βασίλης Παπαδόπουλος, γιος του Δημήτρη Παπαδόπουλου και της Καντίνας Πετρομελίδου.
Γεννήθηκα στη Βέροια το 1965 όπου και κατοικώ με τη σύζυγο μου Τσανακτσίδου Τούλα, με την οποία αποκτήσαμε δυο γιους.
Πτυχιούχος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θες/νίκης, ασκώ από εικοσαετίας και πλέον το επάγγελμα του εμπόρου ειδών οικιακής ένδυσης και με έδρα την Βέροια οι επαγγελματικές μου δραστηριότητες επεκτείνονται σε όλον τον Ελλαδικό χώρο.
• Γενικός Γραμματέας Ταπητουργών & εμπόρων Ελλάδας
•Πρόεδρος του Αθλητικού Συλλόγου "Απόλλων Αγ. Γεωργίου", ομάδα της Α1 ερασιτεχνικής κατηγορίας.

Συμμετέχω για πρώτη φορά στις τοπικές εκλογές, προκειμένου να συμβάλλω και εγώ μέσα από την συλλογική προσπάθεια, στην ανάπτυξη του καινούριου Δήμου Βέροιας, στον οποίο εντάχθηκε και ο Δήμος Δοβρά με έδρα τον Άγιο Γεώργιο, τόπο καταγωγής μου.
Οι φιλοδοξίες μου εξαντλούνται στον χώρο της Αυτοδιοίκησης και στην επίλυση των τοπικών προβλημάτων μόνιμου χαρακτήρα, τα οποία δυστυχώς εδώ και δεκαετίες ανακυκλώνονται.
• Ζητώ την υποστήριξη σας και την ψήφο σας.
• Το γεγονός αυτό θα είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα.
• Υπόσχομαι να ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη σας με όλες μου τις δυνάμεις.
Με την Δήμαρχο Βέροιας, Χαρούλα Ουσουλτζόγλου – Γεωργιάδη, μας συνδέει προσωπική και οικογενειακή φιλία και αυτός είναι ένας σπουδαίος λόγος που με οδήγησε στην απόφαση μου να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο της "Συμπολιτείας", όπου είναι επικεφαλής.

Σας ευχαριστώ
Εκ των προτέρων

Βέροια 22-09-2010
Με τιμή
Βασίλης Παπαδόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: