Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Δέλλας Θανάσης: Υποψήφιος με τον Βοργιαζίδη

Ο συνδυασμός του υποψηφίου δημάρχου Βέροιας Κώστα Βοργιατζίδη με τον οποίο θα συμπορευθώ στις δημοτικές εκλογές που έρχονται.
Δεν έρχομαι από το "πουθενά", δεν προέρχομαι από παρθενογέννηση, δεν είμαι "απολίτικος" αλλά ούτε και υπήρξα ποτέ πολιτικό εκκρεμές και τυχοδιώκτης.
Δεν είμαι "αλάνθαστος", δεν είμαι "παντογνώστης", δεν είμαι ακαταμάχητος.
Θα προσπαθήσω όμως - όπως άλλωστε έκανα πάντα - να συμμετάσχω στα κοινά του Δήμου Βέροιας, μέσα από μια ξεκάθαρη, Αυτοδιοικητική επιλογή, με σύνεση και συνέπεια απέναντι σε όλους τους πολίτες, των χωριών αλλά και της πρωτεύουσας του δήμου της όμορφης και ιστορικής Βέροιας.
Να εκπροσωπήσω όλους τους Πολίτες του δήμου, τις αγωνίες τους για το δύσκολο Μνημονιακό ή Μή, Αύριο, να αφουγκραστώ τις ανησυχίες τους για τα καθημερινά και ζωτικά τους προβλήματα και να γίνω και εγώ, μαζί με τους άλλους ικανούς συνεργάτες, μοχλός για την επίλυση τους και την καλυτέρευση της καθημερινής τους ζωής.
Ζητώ την κριτική στήριξη και την υποστήριξη του κάθε σκεπτόμενου πολίτη από το Δάσκιο μέχρι τη Συκιά και από τον Τρίλοφο και τη Φυτειά, μέχρι τη Λυκογιάννη και το Μακροχώρι.
Να μην ξεχάσω τους αγαπημένους μου συγχωριανούς, τους αγωνιούντες Ριζωματίτες όπου και αν βρίσκονται, τους συναδέλφους μου και όλους τους εργαζόμενους της Βέροιας, τους ανθρώπους του φιλόξενου Προμηθέα, στον οποίο κατοικώ, εδώ και 15 χρόνια περίπου.
Σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: