Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Σέλι... η φρίκη στο μεγαλείο της με τα αδέσποτα

της Γιάννας Καραγιαννάκη

Από τις σπάνιες φορές που λείπω από το Σέλι κι αυτό γιατί κάναμε σαν καινούρια ομάδα, Εθελοντική Δράση: Γη των Αδέσποτων, των πρώτο μας χορό με σκοπό τα έσοδα να διατεθούν στα πολυάριθμα αδέσποτα που φροντίζουμε. 
Ενώ όλα είναι έτοιμα χτυπάει το κινητό μου γύρω στις 20.30 το βράδυ και είναι ένας καλός φίλος, ο οποίος μου λέει πως μάλλον ρίξανε φόλα στο Σέλι, ένα από τα σκυλιά που φροντίζω, η Γκόλντυ, ξεψυχούσε στην πλατεία του χωριού, της έκανε ενέσεις ατροπίνης αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβε και το σκυλί πέθανε γρήγορα και βασανιστικά. Καταλαβαίνετε ότι επικράτησε πανικός, τι να κάνω από μακριά;

Μιλάω με τον σύντροφό μου, ο οποίος προσπαθεί να μαζέψει όσα πιο πολλά σκυλιά μπορεί στο μπαλκόνι του σπιτιού μας, αυτό φυσικά δεν γίνεται, πόσα σκυλιά να μαζέψεις σε ένα μπαλκόνι ένα επί ένα? άσε που δεν συνυπάρχουν όλα μαζί. Κατάφερε να μαζέψει τα έξι από τα οχτώ που ζουν έξω από το σπίτι μας, ο Χιόνης ήταν ο δεύτερος αγνοούμενος μετά την Γκόλντυ, δεν τον βρήκαμε πουθενά, το χειρότερο είναι ότι την Δευτέρα θα τον έδινα για υιοθεσία, πόσο άδικο είναι μερικές φορές;
Αργά το ίδιο βράδυ αγνοείται και ο Μπέλο, δεσποζώμενος κι αυτός, του φίλου μου που με πήρε τηλέφωνο. Η Άρτεμης, το κορίτσι μου λείπει και αυτή από την τετάρτη 12/3/14, ένα ακόμη από τα σκυλιά της αγέλης που ζούσε έξω από το σπίτι μου. Δεν μπορώ να σας περιγράψω τον πόνο και την θλίψη μου. Στις 4/2/14 είχαμε κι άλλες απώλειες εκ των οποίων το ένα σκυλί ο Snow ήταν δεσποζώμενος, τον υιοθέτησε καλή μου φίλη από τα αδεσποτάκια του Σελίου. 
Από τα πέντε θύματα βρήκαμε μόνο τα δύο, τα άλλα τρία ακόμη αγνοούνται. Εν ολίγη από τις 17 Οκτώβρη που εξαφανίστηκε η Μάσκα μου και λίγες μέρες μετά ο Λέων μου ξεκίνησε το κακό και σταδιακά μέχρι και σήμερα 17/3/14 έχασα 13 αγαπημένα μου αδέσποτα, όλα τα θηλυκά στειρωμένα και όλα πλήρης εμβολιασμένα και αποπαρασιτωμένα και δύο δεσποζώμενα, Από τα δεκαπέντε σκυλιά που χάθηκαν στο σύνολο βρέθηκαν τα πτώματα από τα τέσσερα μόνο. Λύστε μου εσείς των γρίφο γιατί εγώ δεν μπορώ.
Γιατί, γιατί, γιατί τόσοι κακία, γιατί να υπάρχουν άνθρωποι που νομίζουν ότι μπορούν να βρουν λύσεις με τον χειρότερο τρόπο?
Σέλι.....γιατί τα αδέσποτα στο βουνό και στο πουθενά δεν έχουν ψυχή, είναι πλάσματα ενός κατώτερου θεού και εγκαταλείπονται από εμάς, τα δίποδα τέρατα, για να πεθάνουν από την πείνα και το κρύο. 
Γιατί εγώ η χαζή πίστευα στα πέντε χρόνια που ζω εδώ και πάσχιζα καθημερινά για την φροντίδα τους, ότι τα αδεσποτάκια μου δεν κινδυνεύουν άμεσα σε ένα ακατοίκητο χωριό και έχουν πιο πολλές ελπίδες επιβίωσης. 
Γιατί δεν μπορώ να τα βάλω όλα μέσα στο σπίτι μου ώστε να τα προστατέψω από τους κινδύνους. Ήρθα αντιμέτωπη με τον απολογισμό και τον χαμό τόσων ζώων σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα και φρίκαρα. Δεν μπορώ ακόμη να το πιστέψω ότι τα χάνω μέσα από τα χέρια μου σαν να είναι φτερά στον άνεμο. 
Γιατί πονάω, είμαι θυμωμένη με όλους και με όλα, γιατί όποιος κι αν έσπειρε το κακό δεν είναι άνθρωπος, είναι τέρας. Δίνω όλη μου την ζωή για αυτά τα πλάσματα, με πολύ αγάπη, με πολύ χρόνο και μεγάλο κόστος, έχω ξενυχτήσει άπειρες φορές για να σώσω μια αθώα ψυχή, έχω κλάψει και κλαίω καθημερινά για το κακό που τους κάνουμε και δίνω εδώ και κάποια χρόνια έναν μεγάλο αγώνα να σώσω όσα μπορώ και έρχεται ένας ανεγκέφαλος και τα καταστρέφει όλα..και ποιος σου είπε εσένα ΑΝΘΡΩΠΕ ότι μπορείς να κάνεις ότι θέλεις σε αυτόν τον πλανήτη; ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ. 
Γιατί κι αυτά τα πλάσματα ανήκουν εδώ και έγιναν αδέσποτα γιατί εσύ τα έκανες,εάν είχαν μιλιά θα σου λέγαν πως δεν θα θέλανε να είναι αδέσποτα και να βιώνουν ότι χειρότερο υπάρχει στον δρόμο...το κρύο, την πείνα, την δίψα, την κακοποίηση από τα ίδια σου τα χέρια.
Αυτό που με πονάει πιο πολύ απ όλα είναι ο βασανιστικός τους θάνατος και μερικές φορές αργός.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ
ΠΟΝΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ ΟΛΑ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..
Αν οποιοσδήποτε γνωρίζει κάτι ή μπορεί να βοήθησει ας επικοινωνήση μαζί μου, Γιάννα 698104387

Δεν υπάρχουν σχόλια: