Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Κ.Γιοβανόπουλος... "Τέλος τα λόγια, ώρα για πράξεις"

"Ήρθε σήμερα ένα τηλεφώνημα – σταθμός: Έφτασε η κλήση να συμμετάσχω στην πρώτη συνάντηση της κοινοβουλευτικής ομάδας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Σάστισα προς στιγμήν, ακαριαία ωστόσο φάνηκε πως τα λόγια πήραν τέλος κι ανάβει η καύτρα των πράξεων, η υλοποίηση της εντολής των Ημαθιωτών.
Πρόκειται για το επιστέγασμα ενός αγνού και λιτού προεκλογικού αγώνα που αθρόα έδωσαν γενναιόψυχοι πολίτες σε κάθε άκρη του τόπου μας. Οι ψήφοι που λάβαμε ως παράταξη και οι 3.700 σταυροί περίπου που μου ανατέθηκαν προέκυψαν από μια τρυφερή εκστρατεία στόμα με στόμα, μια πρωτόγνωρη συστοιχία ελπίδων.
Με το εκλογικό μας σύστημα –αλγεβρικό γρίφο, έπρεπε να συμβεί μια απίθανη αλληλουχία συγκυριών ώστε να προκόψει η βουλευτική έδρα. Και συνέβη (ακόμη δυσκολεύομαι να το πιστέψω). Συνηγόρησε το θεϊκό σύμπαν ευνοώντας τη δυναμική που παρουσιάσαμε. Ηράκλεια βοήθεια προσέφεραν οι  προσπάθειες των συνυποψηφίων του συνδυασμού μας που κατέστησαν αξιόπιστο το ψηφοδέλτιο, ώστε να στεφθεί το δικό μου κεφάλι με τον κότινο, και θα ήμουν αφιλότιμος αν το λησμονούσα. 
Αρωγός το επιτελείο αυταπάρνησης που στρατεύτηκε στο πλευρό μου, κι οι συγγενείς - γνωστοί - φίλοι που λειτούργησαν ως νευρώνες ενός συλλογικού εγκεφάλου που ξυπνά. Μέγας Εντολέας όμως, το πλήθος ανθρώπων που δεν γνώριζα, δεν πρόλαβα ακόμη κι ως σήμερα να επισκεφθώ, με τίμησαν δε με μόνο κίνητρο το αισιόδοξο χαμόγελο της φωτογραφίας μου!
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που λάβατε το μήνυμά μου, δηλώνω πως επωμίζομαι το δικό σας, καθαρό και αυστηρό. Η περιπέτεια αρχίζει, μπαίνω στα κουπιά, μην μου χαριστείτε αν δείτε και παραστρατώ σε μωροφιλοδοξίες. Μακάρι οι τόνοι να κατεβούν άμεσα, οι ταγοί να αποφύγουν νέες εκλογές, η πατρίδα να εκκινήσει άμποτε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: