Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Τίποτε δεν θέλω να γίνει για μένα… χωρίς εμένα

Της Όλγας Χολέβα Υποψήφιας Δημ. Συμβούλου Δ. Ενότητας Απ. Παύλου – "Δράση με Γνώση"

ΧΟΛΕΒΑ-ΟΛΓΑΣε λιγότερο από ένα μήνα καλούμαστε να προσέλθουμε στις κάλπες για να ασκήσουμε το ύψιστο δικαίωμα σε μια δημοκρατία. Να επιλέξουμε αυτούς που θέλουμε να είναι στο τιμόνι του χωριού μας, της πόλης μας.
Το ποσοστό των αναποφάσιστων μεγάλο. Πολλοί είναι εκείνοι που δεν γνωρίζουν ακόμη πως να αντιδράσουν στις επικείμενες εκλογές και θέλουν να δώσουν, ίσως, το δικό τους μήνυμα.
Πολλοί είναι, επίσης, εκείνοι που σκέφτονται να απέχουν από τη διαδικασία, ορίζοντας την αποχή ως μια μορφή διαμαρτυρίας. Πριν κάνουμε όμως πράξη την οποιαδήποτε επιλογή, ας αναλογιστούμε τις ευθύνες που έχει ο καθένας από εμάς.
Πρώτον: Το δικαίωμα "του εκλέγειν" δεν είναι απλά δικαίωμα αλλά, αν μη τι άλλο, είναι κυρίως υποχρέωση. Η αποχή δεν είναι διαμαρτυρία. Είναι αποποίηση των ευθυνών μου. Αφήνω τους άλλους να αποφασίζουν για μένα, για τα παιδιά μου, την οικογένειά μου, το χωριό μου, την πόλη μου.

Δεύτερον: Πρέπει να αξιολογήσουμε τους ανθρώπους που θα εμπιστευτούμε. Τα πράγματα είναι μάλλον πολύ πιο απλά απ' ότι νομίζουμε. Στα μαθηματικά ονομάζεται σύγκριση. Συγκρίνουμε, λοιπόν, και αποφασίζουμε.
Αποφασίζουμε αν θα επιλέξουμε ανθρώπους με σοβαρότητα, αξίες, ήθος και αξιοπρέπεια. Που μιλούν καθαρά, χωρίς να μασάνε τα λόγια τους, που μπορούν να σε κοιτάξουν και να τους κοιτάξεις στα μάτια, γιατί δεν φορούν μάσκες. Γιατί η αλήθεια (δυστυχώς για κάποιους), έχει μόνο ένα πρόσωπο.
Ανθρώπους που έχουν την ψυχή, τη θέληση και τη γνώση να πολεμήσουν για το καλύτερο του Δήμου Βέροιας. Ανθρώπους που το μόνο που τους έσπρωξε στη συμμετοχή στα κοινά, είναι η αγάπη για τον τόπο αυτό και τους ανθρώπους του.
Συμπερασματικά: κανείς μας δεν πρέπει να είναι αμέτοχος γι' αυτά που μας αφορούν.
Γιατί, τίποτε δεν θέλω να γίνει για μένα... χωρίς εμένα.
Οι ευθύνες, λοιπόν, δικές μας. ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: