Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Κ. Βοργιαζίδης: "Πριν ανοίξουν οι κάλπες…"

vorgia efxes

"Αγαπητοί μου συμπολίτες,
Τις εβδομάδες που πέρασαν, πολιτευτήκαμε με χαμηλούς τόνους, με ψυχραιμία και με επιχειρήματα. Κι εγώ, και όλοι οι υποψήφιοι σύμβουλοί μου. Έτσι πολιτεύτηκα και τα χρόνια που διετέλεσα Αντιδήμαρχος. Δουλεύοντας σκληρά, αποφεύγοντας την ανούσια προβολή και τις περιττές δημόσιες σχέσεις, μέσα στα έργα και όχι σε πολυτελή σαλόνια. Συσπειρώθηκαν γύρω μου, -και αυτή είναι μια αναγνώριση και ανταμοιβή που δεν ανταλλάσσεται με όλες τις επιτυχίες του κόσμου!-, μερικά από τα υγιέστερα κομμάτια της τοπικής μας κοινωνίας.
Ένα κριτήριο είχα στην επιλογή μου: Ήθος. Ήθος και χαμηλούς τόνους. Ειλικρινές βλέμμα για δουλειά. Άδολη επιθυμία για προσφορά. Τους βρήκα αυτούς τους ανθρώπους και τους κέρδισα. Και με κέρδισαν κι αυτοί! Έργο μας τώρα, το οποίο κορυφώνεται την Κυριακή, είναι μας εμπιστευτούν οι ψηφοφόροι. Εσείς! Να δείτε ανάμεσά μας την Ελπίδα για το μέλλον του Δήμου. Όχι στα λόγια. Στα έργα.
Η έννοια της αλλαγής, ξέρετε, εμπεριέχει την έννοια της Δράσης. Και για να είναι μια Δράση πετυχημένη, χρειάζεται Γνώση. Τα έχουμε όλα. Θα σταθούμε ταπεινοί και συνεπείς στην εντολή νίκης, αξιόπιστοι φορείς ενός σαρωτικού μηνύματος που θα καταδικάσει τους ψευδεπίγραφους Σωτήρες, τους επαγγελματίες πολιτικούς, τους δημοσιοσχετίστες εκπροσώπους. Νικηφόρο ραντεβού στην κάλπη!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: